Thursday, March 26, 2009

Hmm

FMC went out to picked up the girls. Then I sent him a text message asking him to buy something. Khilaf besar saya. I should have known better after all this while...

FMC marah-marah sebab masa dia di rumah, I tak bercakap. After he left, baru nak pesan-pesan.

The truth is, tadi saya tak ingat. Lepas tu baru teringat. Nak buat macamana?
Sabar aje spider.

Dah tua-tua masih kena marah. Kurang sesuai. Bila dikenangkan. bila dah kawin ni baru saya selalu kena marah. Masa kecik, jarang kena marah. Masuk asrama pun tak ada. Pi sambung belajar, lagi le tak ada sape nak marah. Kat tempat kerja pun tak de kena marah.

Itulah, sebabnya dah tak kuasa nak bercakap.
Banyak mendatangkan mudharat dari munafaat.

Meamang ada masanya saya buat silap. Tapi tak berpadan dengan dengan kemarahan yang diterima. Ibarat budak sekolah tertinggal buku, kena public caning.

Tapi bila kurang bercakap, pun kena marah juga.

Itu sebab hati saya sudah jauh. Jauh sangat sampai tak jumpa dah...

No comments: