Monday, March 2, 2009

Better person, maybe...

I have been really busy lately. Running here and there. Ke Utara, Selatan, Timur dan Barat. Office pun dah lama tak jenguk. Sampai bila agaknya nak hidup macam ni...

Bila sampai kat rumah, I just want to put my feet up and mula le buat appointment dengan tukang urut...Ingatkan zaman meleset ni, job kurang. Lain pulak jadinya..

I am really thankful that I still have my job...Alhamdulillah.

I cannot imagine a life without my own income. Having to ask from FMC for spending money. Urghh...

Come to think about it, maybe I will be a better person. More humble, perhaps...

2 comments:

Nizam.Ariff said...

Salam.
Ya, betul tu. Be thankful...
Pernah tempat keje I 1998 dulu tak ada production, kita org ramai-ramai cuci mesin dan potong rumput...hari-hari, ikut giliran. but the company tak buang pun kami. this time hopefully pun tak buang org...

spider said...

W-salam sir,
Aamiin..